Wednesday, April 15, 2009

Iulia Craciun: "Acum sunt mai motivata la antrenamente"




Predeleanca Iulia Craciun s-a transferat la inceputul sezonul la Dinamo Bucuresti, dupa ce si-a petrecut perioada junioratului de la AS Schi Club Predeal, acolo unde a fost colega cu surorile Bianca si Sandra Narea. Vicecampioana nationala la Combinata Alpina, Craciun face o analiza a sezonul proaspat incheiat.
CUM A FOST PRIMUL SEZONUL SUB COMANDA LUI FLORIN CRISTEA?
Sezonul acesta a reprezentat o experienta foarte buna! Cu antrenorul m-am inteles bine de la inceput. Nici nu ma indoiam ca poate fi altfel! Mi-a fost putin greu la inceput sa fiu eu insumi ca sa nu il sperii cu caracterul meu si sa ma trimita inapoi la Predeal. Dupa ce ne-am cunoscut mai bine, lucrurile au decurs perfect, chiar mult peste asteptarile mele. Florin Cristea este unul dintre cei mai buni antrenori cu care am lucrat pana acum.
PANA ACUM TE ANTRENAI NUMAI CU FETE - SURORILE BIANCA SI SANDRA NAREA SI RALUCA IONESCU. ACUM ESTI SINGURA FATA DINTR-UN GRUP DE BAIETI. CARE ESTE DIFERENTA?
A crescut nivelul de competivitate si vreau sa ma ridic la standardele baietilor. Acum sunt mai motivata la antrenamente, mai ales la pregatirea fizica, unde ei sunt cu mult mai puternici ca mine. Trebuie sa trag de doua ori mai tare ca pana acum pentru ca nu e chiar placut sa fii ultima. La pregatirea specifica este si mai bine pentru ca ma antrenez cu campionul national de baieti si am multe de invatat de la el din punct de vedere tehnic.
SE POATE FACE PERFORMANTA PARTICIPAND DOAR LA CURSELE DIN BULGARIA?
Nu chiar, mai ales ca la fete concursul nu este unul chiar foarte tare. Asta depinde insa de ce concurenti participa acolo. Numele sportivilor difera de la an la an. Baietii se pot califica la Olimpiada daca participa numai la cursele din Bulgaria pentru ca vin schiori foarte valorosi si penalitatea concursului este foarte mica, suficienta pentru calificare. Un motiv pentru care cred eu ca nu poti face performanta numai participand la concursurile din Bulgaria este ca nu sunt foarte multe curse acolo. Sunt maxim 10 curse pe an, iar unui sportiv de inalta performanta ii trebuie minim 30 de starturi anual.
CAT DE MARE A FOST DEZAMAGIREA ATUNCI CAND LA CAMPIONATUL NATIONAL, IN PROBELE DE SLALOM SI SLALOM URIAS, NU AI REUSIT SA PRINZI NICI UN LOC PE PODIUM?
A fost una foarte mare! Sincer, nu ma asteptam la asa ceva, nici acum nu imi vine sa cred! Nu ma asteptam sa castig, dar macar locul al doilea la Slalom Urias si al treilea la Slalom speram sa le obtin in cel mai rau caz. Uite ca s-a intamplat si mai rau de atat, am terminat pe 4 la ambele probe. Am fost atat de dezamagita incat doua zile nu am putut sa ies din casa sau sa vorbesc normal!
AI INCHEIAT SEZONUL LA TURATIE MAXIMA. LA BANSKO AI INVINS-O LA SLALOM URIAS PE SANDRA NAREA, IAR LA SLALOM AI FOST SI PESTE BIANCA NAREA. SE POATE VORBI DESPRE O SURPRIZA IN CAZUL ACESTOR REZULTATE?
Pentru mine nu a fost o surpriza deoarece pana la Campionatul National de la Sinaia, Sandra nu m-a batut anul acesta la nici un Slalom Urias la care am participat amandoua. O surpriza pentru mine a fost ca la cursele de Slalom din Bulgaria am reusit sa schiez cat de cat bine, apropiat de ceea ce faceam la antrenamente. Doar atat!
UNDE PLECI LA RECUPERARE DUPA ACEST SEZON?
Inca nu s-a hotarat unde mergem la recuperare, dar din cate stiu eu e posibil sa mergem la Baile felix pentru 10 zile. Sper sa mergem, ca ne-ar prinde foarte bine!
CAND INCEPI PREGATIREA PENTRU SEZONUL URMATOR?
Peste o luna de zile.
CE SANSE LE DAI ROMANILOR CARE VOR PARTICIPA LA JOCURILE OLIMPICE DE LA VANCOUVER?
Sanse destul de mari. Dupa cum se stie, Edit Miklos este o foarte buna coboratoare si sunt sigura ca o sa reuseasca ce si-a propus. Eu cred ca toti romanii care vor merge la Vancouver isi vor duce la indeplinire toate obiectivele proprii, indiferent care sunt acelea. Ii felicit pentru calificare si le doresc multa multa bafta!

26 comments:

Anonymous said...

Mda la ce putem sa ne asteptam de la un jurnalist k tine.Ai luat un interviu unei sportive care plecand de la as predeal la dinamo doar pt un salariu..........la as predeal nu aveai concurenta iulia???Ca erai ulrima dupa surorile narea de fiecare data,cine se pricepe putin asa la sport stie k le-ai batut pe surorile narea doar pe fondul oboseli lor!!!Sti bine k esti mult in spatele lor,tot timpul ai fost.Kt despre nationale.....te faci si de cacao....locul 2 de la combinata este cam prea mult avnd in vedere valoarea ta!!!

Anonymous said...

Eu la ce sa ma astept din partea unui schior ca tine? Iulia nu a jignit pe nimeni in acest interviu. Fa-te avocat!(Sorin Anghel)

Anonymous said...

avand in vedere ca stiu cine esti,nu ma mira ca ai dat un asa comment despre mine!Partea cea mai amuzanta este ca tocmai tu vorbesti de valoarea altor sportivi,cand tu esti ultima persoana indicata sa vorbesti despre acest
sport!In locul tau m-as concentra mai mult la rezultatele proprii,in loc sa fac gura mare si sa jignesc in stanga si in dreapta!Cel mai tare imi pare rau ca nu esti suficient de curajos sa vii sa imi spui in fata toate chestiile astea....chiar mi-ar face placere!si chiar nu e greu,avand in vedere ca nu stai departe de mine!
(carciun iulia)

Jon said...

nu stiu daca salariul a fost singurul motiv...:)

Anonymous said...

Knd te-ai dus la as prdeal nici nu stiai sa te inchizi la bocanci si acum ai gura mare!!!Latra putin sa rad si eu.....mai citeste si u un cod de bune maniere......

Anonymous said...

Sorinel Pustiu,pe cine sa deranjeze...........ea nu deranjeaza nici in clasament daca te uiti si u un pic!!!!!Imi pare rau k vii la vancouver!

Anonymous said...

iulia draga dezamagirea ta de la nationale nu este justificata......
ar fi mai bine pentru tine sa iti vezi de lungul nasului tau mare.....
nu te crede mai buna decat esti, sunt de acord cu tine ca vrei sa progresezi si sa fi mai buna dar nu ai nici o sansa cu 10 zile de pregatire pe ghetar pe an si 6 curse fis la care ai participat sezonul acesta...mai gandeste-te..sti bine la ce ma refer, ai trait 5 ani o experienta care te-a invatat toate lucrurile astea.....nu fi parsiva si nu vorbi ca si cum lumea nu ar sti de unde ai plecat...ca se pare ca tu ai uitat....te pup!!

Anonymous said...

sorine eu cred ca tu esti avocatul iuliei.te plateste bine!!??? ha ha ha.cred ca din acest motiv nu are bani de pregatire.iar tu iulia dai verdicte in legatura cu antrenorii cand u saraca ai profitat totdeauna cat ai putut.mai lasa-ne cu modestia asta...esti falsa!!!!

Anonymous said...

Foarte mari asteptarile tale de la Campionatele Nationale! Poate inveti si tu din experienta asta si la anu' te multumesti cu locu' 4. Nu as vrea ca si la anu' sa suferi asa mult...sa nu iesi din casa si sa nu poti vorbi doua zile!

Anonymous said...

Foarte interesant interviul si comentariile aferente. Doar ca,cu locul 4 la Nationale nu reusim sa ne calificam la Vancouver...Cand reusim sa vedem, domnule jurnalist,unul sau mai multe interviuri cu sportivii DEJA calificati? Nu de alta, dar avem destule exemple cu sportivi mediocri...nu era nevoie sa ne mai "serviti" inca unul...

iulia craciun said...

ce rost are sa ma contrazic cu voi.....defapt care voi???
niste anonimi ofticati!

Anonymous said...

Titanic, cand ai fost la "mondialele" de juniori a trebuit sa te inchida Dan Cristea la clapari, ca nu puteai sa te apleci din cauza burtii. Nu e cazul sa vorbesti tu despre incaltare sau despre transferuri. De ce nu ii multumesti Iuliei ca a plecat la Dinamo? La schimb, cei de la Brasov ti-au dat tie dezlegarea, sa te duci la Predeal.

Bernadeta Szwagiel said...

Merg la Vancouver fara sa tin cont de prezenta ta acolo. Cursa ta este programata in aceeasi zi cu sprintul fetelor de la biatlon. Daca tie iti pare rau ca eu merg la Vancouver, n-am ce sa-ti fac. Eu iti doresc succes. Sper ca ambitia de care ai dat dovada sezonul acesta sa te tina si la Olimpiada. Ai grija sa nu le rupi plasele oamenilor de acolo, asa cum ai facut in Austria. Lista cu sportivii calificati la JO va fi data publicitatii in luna ianuarie a anului viitor. Sigur ca numele romanilor care vor participa la competitia din Canada se stiu deja, dar nu putem spune ca ei sunt calificati din moment ce nu avem nimic oficial. Voi face interviuri cu toti sportivii, asa cum am spus si pe blog. Scrie undeva in partea dreapta, sus! Daca doriti pe cineva anume, scrieti un e-mail la sorin.anghel@jurnalul.ro. Daca doriti sa va raspunda la o intrebare, o astept la aceeasi adresa de e-mail. (Sorin Anghel)

Dragos S. said...

Dc ma bagi pe mine in discutie cand eu nu am postat nici un comment?Abia acum citesc si eu ce se scrie pe aici!Te-am rugat sa faci exact acelasi lucru pe care il fac si eu cu tine...sa nu ma bagi in seama!!

Dragos S. said...

si te avertizez pt ultima oara...ce pui pe hartie (sau blog) despre mine,sa pui cu respect!!!!Ai mare grija!

Navol Oltenita said...

Saracutul de tine. Cate inocenta in cuvintele tale...
Nu te-am bagat deloc in discutie! Dar Google imi ofera si ip-urile celor care comenteaza. Oricum, imi place ca lumea comenteaza. In plus, am suficienta experienta incat sa-mi pot da seama atunci cand scrie o femeie si cand scrie un barbat. Nu am nimic cu tine, dar nu ma obosesc sa-ti dovedesc lucrul acesta. O sa te convingi de lucru acest de unul singur. Avertizarile tale ma lasa impasibil. Citeste toate articolele scrise de mine si spune-mi unde nu am scris adevarul. Cand ai castigat titlul de campion national la Slalom Urias, am scris o pagina in Jurnalul National. La fel am procedat cu fiecare campion de la editia din acest an a "nationalelor". Asa voi face si de acum inainte. Cand ai avut rezultate proaste, la fel, am scris. La fel cum am scris si atunci cand ai facut 60 p FIS la Kope si ai intrat in TOP 500 la Coborare. Cand ai cazut in Austria si le-ai rupt plasele oamenilor de acolo am zis ca nu ti-ar face bine o astfel de stire. Erai pe val, aveai moral buna dupa titlul de la Sinaia si nu ti-ar fi picat bine sa afle toata lumea de ceea ce patisei. Atunci cand vorbesti urat despre mine, tine minte cont ca nu te-am jignit nici macar o singura data si nu am scris nici unul dintre zvonurile legate de rudele tale si de viata ta personala. Scriu numai informatii sigure, care pot fi dovedite. Asta ca sa nu mai traiesti cu impresia ca am ceva cu tine. Iti ofer argumente la fiecare virgula pe care am scris-o despre tine. Avertizarile tale nu ma impresioneaza cu nimic. Si tu, la fel ca ceilalti schiori, au dreptul la replica. Nu a fost un sportiv care m-a rugat sa scriu ceva si nu l-am servit. Nu a fost un sportiv care m-a rugat sa nu scriu anumite lucruri ce i-ar fi putut dauna si pe care sa-l fi refuzat. Sa-ti spuna colegii tai! Ai grija de tine. Zilele urmatoare te sun pentru un interviu! "Lumea" e fiarta sa citeasca interviuri cu cei care s-au calificat DEJA la Olimpiada. Succes! (Sorin Anghel)

Dragos S. said...

Puteai sa scrii linistit,dar trebuia sa precizezi ca la nici o ora dupa ce am cazut am luat din nou startul cu o un umar luxat si deplasat intr-o proba in care cea mai mica greseala te poate costa si viata!!!Cat despre moralul meu,niciodata nimeni si nimic in lume nu ma va poate demoraliza sau ma va putea abate din drumul pe care mi-l propun,sunt incapatanat si ambitios ca un spartan!!!Iar eu nu te jignesc,daca ar fi cazul as fi facut-o chiar de fata cu tine.Asa cum te roaga sportivi sa scrii despre ei si le onorezi cererile,la fel te rog si eu sa nu ma mai bagi in seama,sa nu mai scrii despre mine(de bine sau de rau)si sa uit ca exist!Sa vedem daca intradevar ne onorezi doleantele fiecaruia!

Navol Oltenita said...

Discutia de aici iti demonstreaza ceea ce ti-am mai spus. Comunicarea este foarte importanta si scoate intotdeauna schiorul intr-o lumina pozitiva. Lucrul acesta trebuie sa-l invete toata lumea. E foarte bine ca nu vrei sa te abati de la drumul tau. Asa sa faci tot timpul. Ai avut comentarii in care m-ai jignit. Eu cand am avut ceva de comentat la adresa ta, ti-am spus tie direct. Aminteste-ti mai bine. Cred ca nu ai inteles. Nu a veniti nici un sportiv la mine sa-mi spuna sa nu scriu despre rezultatele lui. Au fost stiri care i-au ajutat sau puteau fi stiri care le puteau face probleme. Dar despre rezultate, nici vorba. Rezultatele de la concursurile de schi sunt publice, motiv pentru care nu imi poate interzice nimeni sa nu scriu despre ele. In plus, tu esti campion national la Slalom Urias, esti 99% calificat la Olimpiada si lumea vrea sa citeasca stiri despre tine. (Sorin Anghel)

Anonymous said...

frate da rautacios mai e ala cu primu comment mai bine sa si vada de treaba ofticatu vietii cu masa care la facut urat frate foarte urat macar de ai fi avut curaju sa ii spui in fata nu asa naspa, asta denota educatia care iti lipseste cu desavarsire.

Bernadeta Szwagiel said...

Nu esti tu in masura sa vorbesti despre moralitate, despre vorbit in fata, etc... din moment ce tu nu ai curaj sa te semnezi! (Sorin Anghel)

Anonymous said...

auzi pai e faza ca e tot una daca ma semnez sau nu:))presupun ca intelegi:)):P...aproape:D

Navol Oltenita said...

Dumnezeu ne porunceste sa fim curati in toate vorbele si faptele noastre (Sorin Anghel)

Anonymous said...

pana la urma e doar un comentariu fara importanta doar ma mira asa ...nu stiu rautatea ...nu stiu ma rog poate deja vb aiurea

Narea Luisa said...

unu mai prost ca altul!
imi pare rau ptr tot ce ai ajuns iulia,sincer!
nu uita de unde ai inceput tu schiul si cine te`a sprijinit!
oameni care te-au sprijinit si care te-au sponsorizat au fost niste oameni f tari iar tu le-ai intors spatele si i-ai injurat mereu si ii blestemi!
de familia mea nu te legi iulia si daca ai ceva sa imi spui mie in fata te astept`k mie nu imi e frica de nimeni mai ales de un gunoi cu esti tu sau de 'avocatu' tau sorin anghel.daca vreti spunetim ca vin si va spun tot ce am de spus in fata,cu mult drag sincer!si aveti grija ce mai scrieti pe blog ca upaia voi o`sa regretati mai ales tu iulia![Narea Luisa]

Anonymous said...

http://markonzo.edu really great sites, thank you, ashley furniture price [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536072]ashley furniture price[/url], ;), allegiant air verdict [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536075]allegiant air verdict[/url], ortymff, pressure washers info [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536078]pressure washers info[/url], dwmackv, dishnetwork blog [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536080]dishnetwork blog[/url], clxwj, adt security preview [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536076]adt security preview[/url], :-|,

Anonymous said...

http://lumerkoz.edu So where it to find?, http://barborazychova.com/members/Buy-Levaquin.aspx dabbouseh http://barborazychova.com/members/Buy-Premarin.aspx mindil canadaour http://barborazychova.com/members/Buy-Nizoral.aspx peptron http://soundcloud.com/propecias howeci turker http://www.comicspace.com/nexium/ dadaaward anatomical