Monday, November 24, 2008

Rutierul Bernhard Kohl, suspendat doi ani pentru dopaj

Comisia de Disciplinã a Agentiei Austriece Antidoping (NADA) l-a suspendat, azi, pentru o perioadã de doi ani, pe rutierul austriac Bernhard Kohl, ocupantul locului trei la Turul Frantei, care a recunoscut cã s-a dopat.
Kohl s-a declarat dezamãgit de aceastã decizie si a precizat cã asteaptã sã fie informat în scris de NADA, pentru a lua hotãrî dacã va face apel.
Comisia de Disciplinã a NADA a analizat cazul sportivului în vârstã de 25 de ani timp de douã ore si 40 de minute si a decis ca Bernhard Kohl sã primeascã pedeapsa maximã prevãzutã în astfel de cazuri.
"Am confirmat ceea ce am spus cã am fãcut si am fost cinstit", a declarat rutierul, înainte de sedinta Comisiei de Disciplinã.
Kohl a recunoscut, într-o conferintã de presã sustinutã în luna octombrie, cã s-a dopat pentru a putea participa în Turul Frantei, dupã ce a cãzut la o altã competitie.
"Am cedat tentatiei. Presiunea era incredibil de mare. Sunt om si în aceastã situatie iesitã din comun am dat dovadã de slãbiciune", a spus atunci sportivul.

No comments: