Monday, November 3, 2008

Florentin Nicolae: "Ma intorc acasa pe 9 decembrie"


Fostul schior Florentin Nicolae se va intoarce in Romania pe data de 9 decembrie. In prezent el lucreaza ca profesor de sport la o scoala din California. "Atunci am bilet de avion. Nu a fost niciodata vorba sa ma stabilesc in Statele Unite", a explicat Nicolae, care a tinut sa precizeze ca in aceasta vara a reusit sa slabeasca. "Sunt un fel de Dobrin al schiului romanesc", a concluzionat cel care in 2006 a participat la Jocurile Olimpice de la Torino.

2 comments:

Anonymous said...

Profesor de schi sau de baschet sunteti domnule Nicolae Florentin< in california??

Anonymous said...

de ce fostul,ma sorine,eu inka ma mai dau pe schiuri.si pot participa chiar si la curse fis daca imi platesc cotasul international.asa ca te rog rectifica articolul.eu inka am sanse reale sa ma calific pt olimpiada.sunt mai bine pregatit fizic ,decat in 2006.asa ca nu sunt de neglijat!!!!!